influencemag.gr

«Το Ελεύθερο και Άγριο Αγόρι Ταξιδεύει Μέσα στον Χωροχρόνο»

Τη Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 20:30, στα πλαίσια των εγκαινίων της εκδήλωσης «Καλλιτέχνες του Ασπροπύργου», στα πλαίσια των δράσεων «Θριάσια 2022», ο Γιώργος Λινάρδος, ή αλλιώς, «Ξανθό Αγόρι με Γαλανά Μάτια»  παρουσιάζει το έργο τεχνητής νοημοσύνης «Το Ελεύθερο και Άγριο Αγόρι Ταξιδεύει Μέσα στον Χωροχρόνο». Πρόκειται για έργο το οποίο συνέβαλε τεχνητή νοημοσύνη για να παραχθεί μαζί με τον καλλιτέχνη.

Στα εγκαίνια, θα προκύψει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, συζήτηση, για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, πως μπορεί αυτή να φανεί χρήσιμη στον άνθρωπο, και τι θεωρητικά και υπαρξιακά, μα και άμεσα πολιτικά ζητήματα, μπορεί να φέρει η ανάπτυξη της.

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως 30 Σεπτεμβρίου, στη Πλατεία Ρολογίου του Ασπροπύργου, με ωράριο λειτουργίας 18:00 με 22:00.

Μετά το πέρας της έκθεσης, θα υπάρξει κατάλογος όλων των καλλιτεχνών που συμμετείχαν στην έκθεση, συμπεριλαμβανομένου του πίνακα «Το Ελεύθερο και Άγριο Αγόρι Ταξιδεύει Μέσα στο Χωροχρόνο», καθώς και άλλοι δύο πίνακες του ίδιου καλλιτέχνη.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τους 3 πίνακες που θα εκτυπωθούν στο τελικό κατάλογο της εκδήλωσης καθώς και τη περιγραφή που έδωσε ο καλλιτέχνης. Για περισσότερους πίνακες του καλλιτέχνη, μπορείτε να επισκεφθείτε το προφίλ στο Instagram @blueyesblondboy.

«Το Ελεύθερο και Αγόρι Ταξιδεύει Μέσα στον Χωροχρόνο».

Το Αγόρι, απαλλαγμένο από συμβάσεις της κοινωνίας, επιλέγει να ζει ελεύθερο και άγριο στον κόσμο, ειδικά όταν βρίσκεται με άτομα που σκλαβώνουν και θεωρούνται «πολιτισμένοι», ταξιδεύοντας με το μυαλό του στον χωροχρόνο, δοκιμάζοντας τα όρια της σκέψης του.

«Ο Άνθρωπος Υπερασπίζεται τον Θεό στο Δικαστήριο ενός Άθεου».

Αναλυτική περιγραφή (καθώς είναι σύνθετο το νόημα)

Ο άνθρωπος που προσδιορίζεται στο έργο ως Άθεος, καλεί σε δίκη, τους υπόλοιπους ανθρώπους γύρω του, οι οποίοι θεωρούν τους εαυτούς του «πιστούς θρησκευόμενους», με την τυφλή έννοια, καθώς δεν αφήνουν την ελευθερία στον εαυτό τους, να μετατοπιστεί σε καμία περίπτωση, και είναι αυστηροί σε αυτό, η θεωρία για τη πίστη τους στον Θεό. Οι Άνθρωποι, που προσδιορίζουν τους εαυτούς του, ως τέτοιους, «Ανθρώπους», και θεωρούν όσους αρνούνται τη πίστη και την ύπαρξη του Θεού, κατευθείαν με μόνο στο άκουσμα της άποψης αυτής, υπάνθρωπους, κάθονται στις καρέκλες του δικαστηρίου και ακούνε με αγωνία, προσμονή, μα και με ενδεχόμενο μίσος, θυμό και με σκέψεις να ανατρέψουν το αποτελέσματα σε περίπτωση που δεν αποδειχθούν σωστοί.

Το Ελεύθερο και Άγριο Αγόρι Ταξιδεύει Μέσα στον Χωροχρόνο
Ο Άνθρωπος Υπερασπίζεται τον Θεό στο Δικαστήριο ενός Άθεου
Οι Χαρούμενοι Υπαρξιστές

Ο Θεός, φορώντας μαύρα, καθώς κατηγορείται για το θάνατο εκατομμυρίων, φτωχών ή μη, ανθρώπων, που δεν βοήθησε, και θεωρητικά τους άφησε να πεθάνουν, κάνοντας επίκληση στην «ελευθερία» του ανθρώπου, κάθεται στη μέση, όρθιος, με το κεφάλι ψηλά, φορώντας μάσκα, καθώς ποτέ δεν αποκαλύπτεται όπως πραγματικά είναι.

Στο πίσω μέρος, με κόκκινο, καραδοκεί ο Διάβολος, που σύμφωνα με τους θρησκευόμενους της Δικής, καραδοκεί να αντικαταστήσει τον Θεό, στην ενδεχόμενη τελεσίδικη απόφαση ότι, πράγματι, δεν υπάρχει.

Ο Άθεος δεν υπάρχει στη δική, καθώς είναι τόσο σίγουρος ότι δεν υπάρχει, που δεν νοιάζεται καν να γνωρίσει το αποτέλεσμα.

Οι τρύπες και οι ιστοί αράχνης είναι μια ματιά του επικείμενου κόσμου, που φοβούνται οι θρησκευόμενοι του έργου ότι θα έρθει, αν η απόφαση που παρθεί, είναι πως, πράγματι, δεν υπάρχει, καθώς και για το ότι είναι ένοχος σε φρικτά εγκλήματα που κάνουν οι πιστοί του, δηλαδή οι Άνθρωποι της δικής, στη πάροδο των αιώνων, αλλά και και σήμερα, στο όνομα του, επικαλούμενοι όταν τους ρωτήσεις, επανειλημμένα, την ελευθερία που του έδωσε Εκείνος.

Το αποτέλεσμα της δικής, το γνωρίζει μονάχα και, αποκλειστικά, ο δημιουργός.

Η δική συντελέστηκε σε ένα αχανές και ξερό μέρος, το οποίο συμβολίζει το άχρονο και το άχωρου του Θεού, καθώς αυτός βρίσκεται παντού και πουθενά, και μόνο εκεί μπορείς να τον βρεις για να εμφανιστεί στη Δική.

«Οι Χαρούμενοι Υπαρξιστές»

Οι Χαρούμενοι Υπαρξιστές βγάζουν αναμνηστική φωτογραφία μετα τη ποδοσφαιρικό τους αγώνα με τον Θάνατο. Η μάχη κρίθηκε στο τελευταίο λεπτό. Με αυτογκόλ. Νικήσανε.

Discover more

Comments

No Comments

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.